Blog Archive

O mnie

My photo
Poznań, Wielkopolska, Poland
My name is Jamie (Jay) R. Scott, I'm 20 years of age and an English expatriate from Brighton, UK now living in Poznań, Poland.

Monday 24 January 2011

Dzień dobry!

Dzień dobry!

Nazywam się Jay. Jestem student z Brighton ale mieszkamy (ja i moja dziewczyna) w Poznaniu. Uczę się polskiego na 3 miesiące, ale jeszcze tylko trochę piszam / mówie języku polskim (i też nie dobrze).


Trochę o mnie..: przyjechałem tutaj do Poznania na 5 października, uczę angielskiego na szkola języku. Mieszkam z mój kochanie i jej kot 'mruczka'. Lubię fotografia, gry, filmy, języka, kultury i nurkowanie. Kiedy pogoda jest ładna, lubię chodzić z moja dziewczyna w miasto. 


hmm, nie wiem na tyle języku polskim powiedzieć więcej.

Pozdrawiam

No comments:

Post a Comment